a messy but fun, afternoon.

hej, nu har jag ( äntligen ? ) kommit hem från teatern, som var lång och kul.


men roligaste var det nog innan, jag träffade heather helt av slumpen vid Nacka Station, sen åkte vi till dieselverkstaden, och sen stack hon, jag, linnea, elin & malin, till donken där träffade vi judy & vendela.
så var vi där tills vi började (:<3

vi teatergänget har bestämt att vi ska till grönan på söndag , gud va ja längtar !

förresten träffade jag min mentor Kristina, i sickla idag. Inte bra eftersom jag "varit sjuk " hela dagen. får helt enkelt förklara imorgon, för jag hade ipren i kroppen & genrepet var jätteviktigt ;D


har också haft lite familjeproblem nu, när jag kom hem. Men det är tråkigt & alldeles för negativt för er att läsa !


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0