i <3 vår

Hej !
Idag var det 8 plusgrader, så himla skönt ! vi slutade 13.00, för första gången vi har fått gå tidigare från engelskan.

sen åkte jag och klippte mig inne i stan, det blev alldeles för kort, jag ville bara att min frisör skulle klippa topparna. hon klippte massa uppklippt, och klippte av luggen. men jag kanske kommer vänja mig. Bild kommer, när allt fluffighetsmousse åkt ut ! :)

sen träffa ja malin & fika, hon köpte solglasögon och gick runt vi hötorget, de va kul<3
handlade lite vinyklskivor till teatern, :)vi ska göra en "jukebox "



har inga bilder idag igen, men snart så kommer det ! :)

pusss <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var kul <3

Du är jätte fin <3



XD kram

2009-04-02 @ 07:33:00
URL: http://nagellacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0