i am myself, what so ever.

hejjsan !
idag var det rätt kul :)

i skolan var gympan som vanligt roligast, men vi hade tjejgrupp på handledartiden, de va rätt nice (:
annars rätt tråkigt.


idag fyller Linnea fjortis ! Graaaattis igen :)

jag och sara hade köpt serpentiner, ballonger, en partyhatt och öronhängen till henne ;)
vi hade teater, men alla från 7c, Ellinor, Clara, Vendela, Sara & Judy gick tidigare. så vi körde igenom några scener, sen vi fixade vi rekvisita. Eftersom jag fick damp på symaskinen målade jag lite affisch istället !
nu är vi väääldigt nära känns det som ! fast ja suger på teater :S

i alla fall får ni som känner mig underbart gärna komma på vårt genrep som är nästa torsdag ! bara fråga mig om tider och var ;)


förresten var det väldigt länge sen jag skrev om musik. här är min låtlista på Spotifty @ the moment


The Heart Of Life - John Mayer
Changes - Jamie Scott
I Will Follow You Into The Dark - Death Cab For Cutie
Love Story - Taylor Swift
Jerk It Out - Caesars
This Is Who I Am - Salem Al Fakir
Until We Bleed - Lykke Li Feat. Kleerup


nu ska ja göra något annat sötisar !

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0