i just adore fridays,

ciao sötisar !

dagen har spenderats i skolan, vi hade matte-prov som gick ganska bra tror jag ;P
sen träffade jag Frida & vi åkte hem till mig och mycket glass, supersnäll är hon (:

Frida smakar glass


Sen buss-ade vi till träningen. Hade saknat rätt många, det var ju 2 ½ vecka sen jag var där sist.
Träningen var ganska jobbig, vi körde 150 bröst, 40 x 25 frisim, och American Cup. Min favvo :P

Jag på väg till träningen.

Tog bussen med några från simningen hem. Tydligen kan man göra en smällbomb av klorex & socker ?


Ikväll ska jag inte lägga mig sent, för imorn blir det upp tidigt för repetitioner med teater-gruppen hela dagen ! kommer nog bli kul.



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0