i think today was great, but tomorrow will be the best !

hej hopp gummisnopp ! ( jag tänkte börja med något annat, funkar det ? haha )
efter det dära inlägget på diesel så har jag gjort detta




 

  • Läst ca 10 sidor högt ur New Moon på väg till busshållplatsen
  • Träffat Jonna & Vendela vid busshållplatsen
  • Tagit bussen & tunnelbanan till hötorget med Malin
  • Sett en som har varit med i Konsum reklamen :D
  • Gått i princip runt hela city
  • Ätit choklad
  • Skämt ut mig i en tobaksaffär
  • Köpt ett vitt linne på Gina Tricot
  • Följt med Malin till NK
  • Gjort spanska läxan
  • Druckit smoothie
  • Gått till Konsum
  • Virrat i snabbkassan på konsum
  • Vart på pappas jobb.
  • Pratat oavbrutet.


ja, detta var en exakt form av vad jag har gjort den här eftermiddagen. Vad har ni gjort ?


puss <3


Kommentarer
Postat av: Linda

är du med i en konsum reklam ?

Gör dom reklamer ? haha :P

Syns du eller är du bara statist ? :P

Puss

2009-04-15 @ 18:05:43
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/
Postat av: Carita

svar; aw hjärtat, tack så jättemycket! :] <3

och åh, new moon är så himla bra. twilight-böckerna är de finaste någonsin ^^

2009-04-15 @ 21:12:34
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0