jag är typ väldigt lycklig...

bara av allt.
jag har underbara vänner och allt bara flyter på.
fick skrattdamp idag på lunch rasten åt fåniga saker. Sara & Frida tyckte säkert jag va jobbig (:

slutade tjugo minuter tidigare på so;n så jag hann till träningen.

det gick bra, nu tror jag är emil är nöjd när jag lyssnar och rättar till mina fel i krålsim.

tog bussen med TK, han tror att alla tjejer vill vara blonda, ha stora bröst och vara porrstjärnor. behöver jag ens nämna att han går i 8:an ?

nu knarkar jag The Fray, Johnossi & Jamie Scott på spotify.

Vendela, Linda G , Frida & kanske Ebba kommer nog på lördag, ni är guld värda :D
 thanks


gammal bild, samma jag.


imorn har vi Indiendagen så prao i diesel vid 10 blir det för mig.


pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0