lite mycket och mycket lite

hahah, rubriken !
jag visste helt enkelt inte vad jag skulle kalla inlägget ^^


hej !
har varit i skolan idag, slutade tidigt, som vi alltid gör på onsdag, och det är väldigt soft.
gick mot sickla med Nike, och när vi gör det så pratar vi verkligen om mycket,alltid !
sen gick jag till Ica och köpte kinderchoklad inför imorn, då hela min klass & paralell klassen, B ska till nån teater i Skärholmen,  gud va tråkigt det kommer bli, jag pallar inte det

nu sitter jag här och tråkar på biblioteket, Malin slutar om 15 min, då ska vi in till stan.




puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Det va jätte kul den dan <3

2009-05-02 @ 10:10:10
URL: http://greenlipstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0