23/ 2 ?

bara lite skiduppdatering = )

idag har ja åkt både skidor & snowboard. det sistnämda har jag bara åkt i barnbackarna.

men det är väldigt roligt! jag älskar verkligen det.
idag så åt vi lunch på ett jättemysigt ställe som hette fjällgården, den låg mitt i backen. där träffade jag ganska många som jag känner, släkt & sånt.
men inga kompisar :(

saknar massa nu, längtar lite till sthlm, fast ändå åre kuligt, thahhaa:D


idag har ja varit på hotellets badhus, finns massa saker, typ vattenrutchbanor & snygga killar ;)

jag & lillebror delade skåp, men sen gick vi ifrån varandra, & han hade nyckeln. Jag stannade kvar i badhuset i 1½ timme & sen var jag tvungen att springa i genom hela hotellet i bikini, det va lite pinsamt :D

nu ska jag gå & spela pingis !
'

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0