25/ 2 ? x)

hej, ville bara säga godmorgon och jag hoppas ni har ett bra sportlov ! Vad har ni gjort, och vad ska ni göra? Det vore kul att veta så skriv gärna det i en kommentar !:)



Jag har det jättebra i Åre, dock har vädret varit lite sådär. I går skulle vi åkt upp till Åreskutan men då va den stängd, pga 20 m/s vind. Oj:S


men skidåkningen är verkligen jättebra, jag ska ut och åka lite skidor snart.

maten är god, men jag äter lite enformigt. Hallon yogurt och bananchips till frukost & Hamburgare till både lunch och middag alternativt pasta.

gillar helt enkelt inte att prova på nya saker när ja e på "semester"


Har också tagit lite bilder, men dom kan jag tyvärr inte överföra förrns på lördag.


Aja.. Det var det! ;D


pusss


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj synd men kul att det går bra med skidåkningen. Haha Pasta (ÄLSKAR).



Kram

2009-02-25 @ 18:54:02
URL: http://mallan95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0