dagarna som gått/ längtar tills imorn !

heeellu, och igen förlåt för dålig uppdatering!

nu på sportlovet lovar jag bloggning varenda dag, thaha! :)
har gått assnabbt, nu är ja 13 & 5 dagar:D

torsdags va roligaste dagen i skolan, ja ramlade 2 gånger hårt på handledartiden! haha fyfan. först när ninni puttade mig & uffe drog bort stolen & sen när milana puttade ut mig och matilda slog till mig med sin armbåge, men ingen skada skedd;) 


sen hade ja släktkalas med pappas sida,


igår sista skoldan innan lov, då garvade jag så mycket så jag började gråta åt Erik, det va kuligt!
 sen kramkalas i korridorerna, för nu är det sportlov! :)

hade oxå släktfirande med mammas släkt, jag fick en gilmore girls box, det hade ja önskat mig! tthahaha<3:)''

men nu e ja i Åre! Har verkligen längtat.
vi bilade från 06.00 - 15.00 hit upp, så ja hann nästan läsa ut min bok, om jag kunde drömma av stephenie meyer:)
hotellet är jättefint och stort, den har ett poolområde med gym, pool & ett litet spa.
ja & lillebror provade på det, och det va jättekul. min lillebror har btw världens bästa humor! haahahah:D

förresten så ringde Malin idag och frågade om jag hade kommit fram & så , hon e snällaste tycker jag!<3 :)
hon har också en blogg, kolla in; www.mallan95.blogg.se

nedan bilder; ( Jag har copyright på alla, fråga innan du tar )


 
fick dom hära hörlurarna när ja fyllde år, ja bara älskar dom, hihih:) dom e bra & sköna.
 
Man blir totalt beroende ! Läser den till höger just nu.

GG I LOVE !<3

ful ful ful på mig, men ja älskar nappar, hihi:)

Visst har jag uttrycksfulla ögon? ;)


puss <3, vi ses








Kommentarer
Postat av: Malin

Skit fina bilder (avgudar dig)



Kram

2009-02-23 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0