Fredag, så himla trött.

Gårdagens inlägg råkade jag deleta ? eller så har de bara försvunnit ?

Fredagen den trettonde har jag varit i skolan, vi hade lite lektioner. och vi fick lyssna på en som heter Lisbeth som pratade om mobbningen, det e väl lika bra att länka; www.pipping.se ;)  sen hade vi lunch och alla Eklidens 7or ( 7A, 7B, 7C, 7D, 7E, 7I, 7Mi, 7Ma, många I know;) åt samtidigt så det blev lite kaos.  sen hade vi mattediagnos, och den gick bra tror jag.


efter skolan stack jag hem och packade för ikväll sover jag hos mormor =)
sen mötte jag Alexandra, Sara & Frida i forum, jag fick alla hjärtans dag presenter av sara & frida, en hjärtklubba & en hjärtchoklad. Dom e så snälla !<3 <3

sen skulle Sara & Frida köpa present till mig för jag fyller år på måndag så då gick jag och alexandra runt i forum.
btw, säger Sara & Frida att jag ska få lössnoppar i present . Hmmm ? hahaahahahaaha

sen tog Alexandra & Frida bussen hem med F ´s kompis Sofia.
Jag & Sara gick till maxi, handlade lite alla hjärtans dag presenter, och sen stack ja till mommo ! nu e ja här och ja e aptrött, så nu ska ja titta på Bridget Jones Dagbok som ja köpte på Maxi idagxD


kan tyvärr inte ladda upp bilder :(

puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0