hahaha fortfarande sjuk ?

jaa, ja har suttit här i sängen hela dagen nu, med undantag för lunch. M & L kom hem tidigare än vad ja trott,  men jag har ändå typ bara kollat på GG, och ätit lite medicin, Choklad<3 allt annat, som typ ipren & alvedon, funkar inte, hah.


men nu känner ja mig lite bättre, så ja kanske ska ta den där jävla smält alvedonen som smakar jordgubbskit som jag har fått av mammas übersnälla kompis Kalle, som bor på samma hotell.


för bästa kusinerna, Tom & Dennis kommer snart, och då vill jag såklart hänga med och bada.
så now i´d better go, ha en skön eftermiddag.


puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej snygg bakrund! Jag skulle oxå önska mig något i den stilen. Haha men kanske med lite andra mönster. Synd det där med att vara sjuk. Vet hur det käns....

2009-02-27 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0