Lördag,

hej, nu känns det som jag inte har skrivit på länge igen!:
men jag vet inte om det är en känsla eller om det är sant !  hahah, kommentera gärna och berätta ;)

den här veckan har gått väldigt snabbt, nu är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 13:)
i tisdags, onsdags och i torsdags slutade vi tidigt! 12.30, 13.15 & 11.50, väldigt skönt, mycket tid över till kompisar & att sova. <3

igår hade jag träning, och ja fick seriöst damp på TK & Paulina, dom måste sluta bråka, och fokusera mer på simningen.
Jag blev också ganska glad, för min tränare sa att jag var bäst igår på vändningar och dykningar,:)

Idag ska ja typ bara fixa överraskningmiddag till mamma som fyllt 40 !

men först, NO plugg.

Det va mitt jätteintressanta liv!;) skoja.

kram,<3




 

Kommentarer
Postat av: fridis

Jag tycker också att du var bäst på att dyka, men jag såg inte dig när du vände, men jag tror nog att du också var bra där!!! Men har en fråga! Kan vi göra något imorgon?

2009-02-08 @ 16:54:39
Postat av: Anonym

du vet väl vem "fridis" är??? eller så kan jag skriva fridis p. Jag skrev förra kommentaren.<3<3

2009-02-08 @ 16:55:50
Postat av: Pauline

Hej, tack:)



vi snackade ju via sms, och ja slutar 1550 imorn, men kanske senare i veckan.



Kram

2009-02-08 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0