Onsdag,


Hej Bloggen! Idag har varit i skolan, det va trååkigt förutom att ja garvade ihjäl mig med Nike & Frida innan bilden, hahaah:D
sen har ja varit på hötorget och köpt lite grejer, en present till mamma, ros-handkräm & en textilpenna så man kan skriva på kläder, jag ska göra det snart. Bilder kommer på Fredag, då kan ja ladda ner dom:)
nu är jag på ön och JAG ÄR JÄTTEARG PÅ MALIN FÖR HON HAR LAGT UPP EN JÄTTEFUL BILD PÅ MIG PÅ PEA MEN DET ÄR OKEJ FÖR HON ÄR ÄNDÅ JÄTTESNÄLL!<3 Hahaha:)

förresten, jag har blivit utmanad av Linda ! www.soulmatesandsunshines.blogg.se se nedan;



Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. ·
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. ·
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

-  jag biter på naglarna :(
- jag är ganska bra på att hoppa minibungyjump, d.vs trampolin med tjocka gummitrådar där man hoppar och gör volter.
-  under en lektion tittar jag på klockan ungefär 5-10 gånger
-  min tursiffra är 6.
- jag brukar klottra VÄLDIGT MYCKET. var ja än är. tyvärr.
-  jag är nästan alltid trött
-  jag är äldst av 1 ( och 3, 2 låtsas ) syskon
-   jag ska få tandställning.

jag utmanar:
Claudia- www.claudiala.blogg.se
Malin - www.mallan95.blogg.se
Linda G- www.lindsaysstyle.blogg.se
Linda W - www.sunshinesandsoulmates.blogg.se
Ebba - www.breysey.blogg.se
Filippa - www.flings.blogg.se

det blev bara 6 st:)


kraam<3

Kommentarer
Postat av: Claudia

:O Utmanad! Bäst att jag sätter ut den på bloggen då ^^ Sv; Tack Pauline, det värmer <3

2009-02-04 @ 21:04:55
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0