ROMME!

idag vaknade ja 04.00 för vi skulle till Romme med skolan, det var roligt!
jag åkte verkligen mycket, ja & Nike körde gasen i botten, haha:)
Men jag åkte med några andra, med Sara, Frida, Alexandra, Kicki

 & Leo, Erik, Vendela, Ninni & Alex ? lite också:)

verkligen kuuul:)
bussresorna oxå :P
haha, dom i 9I är säkert arga på mig nu, för att ja fällde ner stolen lite för långt ner, men det var Sara & Fridas idé, kom ihåg det! hahah

jag har även idag lärt mig att åka skidor baklänges, jag ska utveckla det lite när ja ska till Åre på sportlovet, tror jag.

Har också pratat med Gudfar, han ska vara i Åre sportlovsveckan med. Då får jag äntligen träffa Olga.


har tyvärr inte tid för mer bloggning, läxor & sånt väntar.

men snart kommer bloggen bli bättre, då kommer fler bilder och en ny design. Den är beräknad till Lördag.

kram, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0