Tisdag,

haha, ja bloggar med jämna mellanrum, självklart.

idag var jag med klassen på Tekniska Museét till kl.12 och sen slutade vi! väldigt skönt. då åkte jag, Alexandra, Frida & Sara till Kungshallen och åt mat. Jag tog Libanesiskt, Sara Indiskt medans Alexandra & Frida tog Thaimat. alla blev väldigt mätta, men vi ville ha mer! Så vi åkte tillbaka till Slussen och gick in på Donken där Lollo & Nike satt.
vi åt glass, och sedan åkte alla förutom jag till Nacka. ja e på pappas jobb,  för den här veckan bor jag på ön  och ja pallar inte åka dit nu. Jag har gjort alla läxor ( nästan;) men nu ska jag ut!

Ny design kommer snart !:)

:)



Kram,

Kommentarer
Postat av: Claudia

Sv; Men tack sötnöt! ^^ Jag har inte gjort den i något speciellt program, jag har fotat bilden själv och sen skrev jag texten i http://picasa.google.com/ (Picasa 3, ett bildprogram tror att det är gratis!

2009-02-03 @ 16:23:33
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0