trött tonåring,

heej, verkligen ledsen för att jag inte hinner skriva.

igår va ja på studiebesök med klassen, det var väldigt tråkigt ! & så var jag även på Gina Tricot, och köpte en blommig tröja, för mitt presentkort:) sen firade vi min låtsasmamma som fyllde 41 igår!

i måndags fyllde jag 13! det va en rätt kul dag i skolan,  sen efter det hade ja träning & när ja tog bussenhem såg jag en brinnande bil mellan långsjöstrand/ skogalund. hahaha, det va lite läskigt xD
men sen så firade vi mig på kvällen, och vi åt på min favvoresturang, EAST OCEAN BROMMAPLAN, jag fick kycklingsoppa & friterade bananer med glass gratis, bara för att jag fyllde år:D
och så fick ja lite presenter, jätteglad! favoriten är nog mina nya stora hörlurar från skullcandy!:D

nu e ja med malin, hon har varit hos mig hela eftermiddan, och vi har bakat kaka ( efter egetrecept ) & sen har vi tittat på VIKTOR PÅ MIN SIMNING FÖR HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG OCH JAG ÄR KÄR I HONOM TOTALT.

Inte! ( Jag driver, thaha )



Nu måste ja gå, för nu tycker Malin förmodligen att ja e tråkig ?


Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det går väl bra med honnom.... Jag menar att han nog faller för dig <3 Hade det här varit i 2 eller 3 kanske oxå 4 hade ni varit ihop nu. Jag lovar dig för jag vet liksom hur det var u skolan då.



Kram på dig.

ps. Du skriver att du är en 12 åring det ska väl vara tonåring eller åtminstånet 13 åring.

2009-02-18 @ 19:52:10
Postat av: Pauline

SAJK! viktor e blä:(

2009-02-20 @ 08:24:38
URL: http://paulinef.blogg.se/
Postat av: MAlin

Haha jag vet hahaha men han kanske är kär i dig. Men aldrig att du skulle vara kär i honnom. hhahahah

2009-02-20 @ 19:19:35
URL: http://mallan95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0