Fredag, BÄST!

ååå så va det fredag, ja hade skola och på SO:N ska vi göra grupp-projekt och jag hamnade med Erik - fikon och sandra, men dom e liksom typ sämsta vänner så hur ska det funka ? ? ?
sen hade ja lite mer lektioner, och sen va skolan slut.


Då va ja med Malin & sen hade jag simträning och då hängde hon med och kollade på. Jag & Ebba simmade 1350 meter var ! Jag är aptrött.

sen köpte vi godis, och gick till bussen, och då träffade vi TK och han sa nån dum kommentar typ och skrattade åt oss för att vi kom på bussen sist. hur fånig få man va ?:O

ja va hos malin & tittade på film, snygg, sexig, singel. den var bra, men vi ska titta färdigt på den imorn, då vi även ska springa runt långsjön. visst e vi duktiga? :)

men resten av helgen får vi se hahaah!


always´nforever
pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0