Fredag, en månad kvar tills jag fyller år!:)

Hej Hej, förlåt för att ja inte skrivit på några dagar, jag har haft dataförbud, för att jag har bråkat med min mamma typ... ?
Jag försöker ju att skriva typ varje dag:)

Kommer inte ihåg va ja har gjort den här veckan:)
Har vart med kompisar m.m nästan hela tiden.
Eller joo, nu kommer jag ihåg ! Igår var jag hos Vendela med Sara, Malin, Heather, Elin, Ellinor, Clara & Linnea ! Det va jättekul, vi gjorde massa sakerxD typ guitar hero & sen fick vi höra veckans skuru rapport av Elin! Fråga mig inte vad det är, för det kommer ja aldrig säga, muahahaha!:D
men vägen dit trodde ja att jag kunde, men vi tappade bort oss, och det var mitt fel ! för ja trodde storängen var lillängen, väldigt korkat av mig. Nu vet jag skillnaden, i Lillängen är huset mindre och i Storängen är dom större:)

aja, nu sitter ja här på diesel brevid bästavän issa:) som ja mötte totalt av en slump här, va säger man? Ödet, ödet, ödet!
Snart ska ja möta frida vid järla, vi ska gå till simningen together.  Och i helgen har ja massa läxor, No, Matte & så ska ja skriva läslogg om Porrboken av Jonas Gardell, hahaahahaah:)

always´nforever
pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0