Lördag, HAPPY!

meen hej bloggen! idag har vart en rätt ok dag, har tränat lite, JAG HAR GÅTT NER 1½ KG! , haha och sen har jag vart med malin & sen va ja med issa och sen skulle issa typ kanske sova över men sen på slutet gick inte det så nu e ja hemma ensam en lördag kväll.  tråååkigt:(
men jag lyssnar på musik, The Kooks som vanligt. Har upptäckt en ny låt igår, som heter the sofa song

lyssna nedan.
 


imorn ska jag träna lite mer och ha släktkalas, min mamma fyller 40 & min gammelfarmor 83, vi ska fira dom hos morfar.. fast jag kommer nog ägna halva kvällen åt att simträna i morfars pool, jag älskar vatten, hihi.


förresten så nu är en design på gång. En tjej som heter Mikaela ska göra den åt mig:P jättesnällt.

always´nforever
pauline

Kommentarer
Postat av: linda

du ska inte gå ner du är as smal pållan :)

2009-01-29 @ 20:33:46
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0