Simning!:)

Hej, jag har nog inte skrivit det tidigare, men jag går på simning. och jag hade inte fått nåt brev när träningarna ska vara, så jag mailade dom tidigare. Och idag så fick jag mail så nu vet jag vilka tider och sånt, vilket e jättebra. Måndagar & Fredagar kl. 16.00 eller nåt. enda grejen är att jag slutar 15.50 så hur kommer jag hinna på 10 minuter? aja, sånt löser sig;)
hahaa, e va glad ja e!:D

hoppas bara Eggo inte är med, då dör jag, hahaah.
nu e ja tvingad av min mamma att titta på Let´s Dance, så hejdå;)


always´nforever
pauline


Kommentarer
Postat av: Claudia

Sv; Ah, det är verkligen jätte synd om henne.

2009-01-09 @ 20:08:55
URL: http://claudiala.blogg.se/
Postat av: fridis

Hejhej<3<3<3<3

2009-01-12 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0