Torsdag, lite som har hänt de senaste dagen.

Hej, och förlåt för lite dålig uppdatering. Ibland orkar man inte, och det har blivit några såna dagar, ja har inte suttit så mycket framför datorn heller. Okej, lite mycket onödig info. Här kommer lite veckan;

Måndag;


har ja typ berättat lite om:) rätt tråkig dag.

Tisdag;

Ja va i skolan, som vanligt. Det va roligt, speciellt på gympan då ja garva ihjäl mig, haha lollo oxå:P ja hade typ sagt;
- hoppas vi får en snygg kill gympa lärare som vi hade förra veckan men då sa lollo att vi skulle ha birgitta, och ba e birgitta snygg? men sedan så fick vi en killgympalärare som inte va snygg så då blev det liksom konstigt, haha:)

sen efter skolan va ja med Malin, som går i min paralell klass, men ja trodde hon slutade 14.55 för ja slutade 14.35 men sen så fick ja veta att hon slutade 15.55 och då blev ja lite smått galen, haha:) men det va en rolig dag !

Onsdag;

Ok dag i skolan, men sen blev ja tyvärr lite ovän med Nike. Sen typ inge mer, eller jo jag lärde mig att gravera se http://sv.wikipedia.org/wiki/Gravering om ni inte vet vad det betyder !
Och sen såg ja på Top Model, Clark åkte ut. Dåligt.

Torsdag;

ok skoldag VI HAR FÅTT VÅRA OMDÖMEN ! :)
Nu ska ja träffa elin tror ja och sen ska vi ha teater:)

Btw, visst har ja ett intressant liv?

Saaajk! men det e kul!

always´nforever
pauline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0