Mittemellan, hahahaahaha:P

Hejhej!

Nu känner jag mig som sagt mår jag mittemellan, för precis efter ja skrev det bloginlägget, så blev ja mycket piggare, så tog en dusch, ringde Issa, vi stack till Forum, hahaha jag var ju tvungen "att köpa en ananas" självklart;) gick in på massa affärer & sånt
Där träffade jag även Matilda, hon va där med sin kusin, som förresten va jättesöt!:)
börjar faktiskt längta lite efter klassen, men absolut inte efter lektionerna. Jag förstår verkligen inte hur jag kommer orka med Matte efter att ha slappat på lovet, haaha. Aja det är ju 3 dagar kvar.

Sedan stack vi till maxi, men vi tog bussen 1 station till storängen för vi orkade inte gå, hihih:)
sen tog vi bussen som vi höll på att missa hem till mig, sen gjorde lite blandat, sen stack hon hem för hon skulle typ gå på nån teater med sin familj?:)

Efter det började ja känna mig lite dåligare, och nu har jag huvudvärk. Så nu ska ja ta typ ett bad ( nu fick ni veta lite för mycket, haaha;) ) & senare äta middag o lägga mig rätt tidigt, kanske vid 11 för ja ska åka skridskor med Frida (www.fridafridis.blogg.se ) på IP.

Det va lite om idag!:)

always´nforever
pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0