i´m hoome!

Nu är jag hemma från Båstad! Det var jättekul. vi har gjort ungefär tiotusen olika saker, men solat, badat, spelat kort, käkat på capri, spanat in folk (!) , varit uppe sent, ätit mjukglass, blivit bästis med lars hahaha, tittat på Twilight och massa mer! skriver ett till inlägg om det senare =)


Flyget var försenat, så jag landade 40 minuter senare, klockan 8. Jag hatar och flyga, för jag har "flygkoma" alltid efter, dv.s jag orkarr inte prata eller någonting på väldigt länge. Efter det har jag, hämtat kaninbur ( har nog inte sagt det men min familj ska få 2 kaniner i Augusti ) , städat rummet, duschat, kollat på tv, packat upp och nu är jag här. Nu har jag bara 86 notifications på facebook kvar att bocka av. haha vad jobbigt :)

vi hörs imorn!

puss puss


Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

sv: skönt :)

jag har varit med en vän hela dagen, vi har mest suttit ute och ätit godis, haha :D

2009-07-04 @ 18:39:33
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0