summer

hej !


nu har jag äntligen fått bort min jetlag, och den här morgonen har jag packat (!! ), pratat i telefon, käkat frukost och massa sånt :)

 För idag ska jag ut till älgö, där jag kommer vara mycket av den resterande biten av sommarlovet. Det ska bli jättekul! Min familj har köpt ett vattenskoter, och idag ska jag nog få prova den för första gången!
Sen ska jag göra massa andra saker, och några kompisar kommer nog komma ut dit också . Det blir skojjs :P

Förresten tänkte jag skriva ett stort italien inlägg, med massa bilder och text, men det blir nog nästa vecka, för jag har lagt in kamerabilder för framkallning, som ja tänkte lägga in  :D


Hoppas ni har det bra :)


puss

Kommentarer
Postat av: pelle

jetlag, säger du. var har du varit?



och tack ska du ha, kul att höra:)

2009-07-18 @ 17:50:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0