changing weather, but an un-changing smile!

Hej !

Äntligen är det sommarlov, så himla härligt ! Avslutningen var jättekul faktiskt, först var det sång och tal i aulan, och sedan fotovisning och utdelning av omdömen i klassrummet. Kommer sakna alla i 7A jättemycket (:<3


Bild tagen från Linda 

sen bar det hem, för middag och runt sju mötte jag alexandra sara och nina vid centrum, och vi gick till överraskningsfesten som hanna och linda hade fixat till alva, för hon ska sluta ( alva går i min paralell klass, och i 3 år gick vi i samma klass :P )

där var även claudia anna sara lollo nike malaketh sofia ella och karin. det va myyys !

idag har jag varit på min lillebrorsas och min bästa väns, isabelle, skolavslutning! dom var såå duktiga så .
dom börjar femman och sjuan, efter sommarlovet, stora grejjer det.

efter det så fikade vi på gateu, härligt fast det ösregnade, som det för övrigt gjort hela dan. så jobbigt!

när jag kom hem satt jag och geekade dator väldans länge, för jag och en massa kompisar skulle till grönan idag, men planerna blev ändrade och allt slutade med att jag, sara, alexandra, nike och danne åkte och bowlade i sickla, det var kul !(:

förresten så är det någon school´s out grej i sickla idag, någon som har varit där eller ska dit ? hört att det va grymt stökigt och mycket folk, så jag vet inte om man vågar sig ut efter halv tio, då blir det nog bråkigt ;)

hoppas ni får ett jättebra lov !
puss


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jorå, allt bra med mej :D sj?

2009-06-13 @ 01:05:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack =) Du med

2009-06-13 @ 07:49:24
URL: http://marriaas.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack din kommer bli jätte snygg även om den e de redan :D

2009-06-13 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0