hahahahahahahahahahahahhaahahaahahahaahaha !


Jag tog massa konstiga bilder idag när jag kom hem, bara för att jag har så himla mycket energi ! Haha ! Den bjuder jag på ;) 

Hej hopp. Om mindre än tre timmar går jag ut skolan, woho.
Nu är jag hemma efter en slö dag i skolan, vi gjorde massa lekar, åt kakor, och vi hade kultureftermiddag. Pelle i min klass fick pris som årets sötnos ! :D
hela kultureftermiddagen tog runt två timmar, men nu är man hemma, och om en  timme ska man vara i skolan igen . känns som ett väldigt fram och tillbaka.

tiden går väldigt snabbt, och nu måste jag fixa i ordning mig ser jag på klockan .



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!

Kommentarer
Postat av: linda

vart gör du din design ?

2009-06-12 @ 09:08:36
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0