i love the days when the sun doesn´t goes down ♥


Twilight .


Hej !

idag är det en vanlig tråkig onsdag !fast idag var jag bara i skolan 3 lektioner, sen skulle jag till ögondoktorn, det gick bra, men var jobbigt för ögat, för jag ansträngde det när jag skulle göra massa övningar:)


sen gick jag & mamma till västermalmsgallerian och letade skooor, eftersom jag förstörde mina igår när jag med sandiga blöta fötter cyklade upp från långsjön i spöregn ! ^^ men jag hittade ett fint lösnagelset , som jag köpte ! :)

vid 5 cyklade jag ner till långsjön, och badade med Ellinor, Malin & Sara ! fast det blev inte så mycket bad, mest prat, haha :P

nu är klockan nioo och jag ska väll ta och hitta på något annat .

vi ses

puss


Kommentarer
Postat av: sannie

snygga bilder ;D haha

ha en fortsatt bra dag

2009-06-04 @ 16:59:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: jannica

Förlåt om reklam känns påhoppande men jag måste berätta om en sida som verkligen fungerar . gratismode , jag har varit medlem i några månader och redan fått hem 3 presentkort , vilket tyder på att det verkligen fungerar det går snabbt att samla ihop poäng och det är nya tävlingar varje vecka där man kan vinna allt från trisslotter till mobiltelfoner. Bli medlem via min länk så får du extra poäng och även jag får poäng, http://www.gratismode.se/?c=48217. kramar :)

2009-06-04 @ 17:07:21
Postat av: Ida

fin blogg du har :-)

2009-06-15 @ 11:53:56
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0