i want sunshine !

Tisdag,

idag har det varit kallt, regnigt och usch säger jag bara !
varit i nyckelviken med klassen + 7b och åttorna :)
vi hade sovmorgon till 10, och vi slutade 12.30, så så farligt var det inte, faktiskt ganska skönt.
efter det har jag varit med bästa vän isabelle, och så har jag försökt att hitta ett par skor, eftersom jag förstört alla mina^^
förresten så är jag ganska glad, för vi har sovmorgon till tio och trettio imorn !
parta loss all najt långh.

( min roliga ordvits, bäst att ni vänjer er vid dom nu, för fler kommer ;) )

puss !

UPDATE 16.30:
- förresten, så är det bara 2 dagar kvar tills sommarlovet, ååh vad jag längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0