midsommar

Hej! Ibland tappar ju man helt enkelt blogglusten, eller hur ? Så har kännt lite hela veckan faktiskt, men ja har hunnit slänga in några inlägg.


Igår var det midsommar, vilket var superhärligt tycker jag! Jag och min familj firade inte riktigt på det traditionella sättet, utan vi spelade golf på dagen, ( tyvärr spelade jag bara 6 hål, det var så himla varmt och jag hade för mycket kläder på mig ;D ) och grillade på kvällen istället!
Sedan åkte jag och malin till matbutiken och handlade massor av energidrycker och Marabou sommarspecial som för övrigt, Erik har skrivit om här , och sedan tittade vi på morden i midsomer.
Jag har haft en underbar midsommar, och jag hoppas att ni har haft detsamma.
Så jag är lite nyfiken, vad har ni gjort ?


nu bär det av till karlaplan och sedan till nybrokajen, för min morfar fyller nämligen år idag!


PUSS


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

vadå, är inte den du har bra? :D

2009-06-20 @ 17:48:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0