one day more

hej alla underbart söta rara underbara glada ( hoppas jag på ! ) människor!

jag har haft två roliga dagar, båda två med sovmorgon till runt tio.
igår när jag kom hem från sickla efter att ha varit med Isabelle , så fick jag reda på att vi skulle åka till miöens ! jag och mamma sov över där, det va faktiskt riktigt kul. och nu har vi bestämt att jag kanske ska åka ner dit själv i sommar.

idag var klassen på cosmonova hela dagen, det va okej.

efter cosmonovan ;D , så åkte jag milana frida och sara till forum för att köpa present till kristina, vår lärare. sen åkte jag och sara hem till mig och bakade kladd ( klass ) kaka! förresten så har sara blivit moster idag. Grattis till henne !:D <3


nu måste jag gå, har massa grejer att fixa.

och imorn är det skolavslutning ! <3 woho

puss


Kommentarer
Postat av: Clementine

Sv; nå... tack så mycket. Jag mår toppen :) Hur mår du?

2009-06-11 @ 15:18:37
URL: http://picnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0