i´m singing in the rain♥



dagens outfit:
Oversize bolero; mammas
rutigt linne; h&m
jeans; miss sixty.
sen hade jag min svarta skinnjacka från h&m, och vita ballerinas från din sko :)


åh, vad jag älskar just det här nummret av Seventeen Magazine. Jonas Brothers <3 :D

haha, cüüling ! <3

hittade ett hårband idag, ett exakt sånt har jag letat efter i 2 månader, men jag har redan köpt ett annat !



s


COPYRIGHT PAULINEF.BLOGG.SE OCH GREENLIPSTICK.BLOGG.SE


Shululu sötisar ! Dom här senaste två dagarna, har jag varit rätt mycket vid långsjön på kvällarna, igår och idag med Sara och Malin, härliga tjejjer det !(; . igår var det ju jättevarmt ute, medans det var åtta grader idag! men vi badade på ändå. Däremot skyndade jag mig hem idag, efter doppet i långsjön, för man kan ju bli väldigt förkyld av sånt där!

på eftermiddagen var jag med Issa i Sickla, åt god marabou choklad, flummade massor : "ms - präktigtant" , haha :D
och jag inhandlade min skolavslutningsklänning på Vila. Jag vill ha det lite som en överraskning till själva dagen, men den är ljusorange, thihi.

nu får ni sova gott, jag ska titta på Desperate Housewives och sedan läsa i Ljudet av ditt hjärta hade jag tänkt !

puss !

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tack. Kanske lite mycket ego... Japp det var kallt i dag! :D Men det va skönt i vattnet. :D



Kram <3

2009-06-02 @ 22:09:38
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack igen <3 Jag gjorde den i Picnik. Nu ar jag luskat ut hur man kan lägga in fler är 5 bilder i ett collage. Jag kan visa dig om du inte redan vet det :D <3



Kram

2009-06-03 @ 09:10:14
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Fridis

Jag gillar också det där nummret av den tidningen! =)

2009-06-03 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0