all i can ever be is myself,

hej bloggen ;D (a)
har inte skrivit på 2 dagar ? men ja har inte pallat,

igår va det fredag den trettonde ju, men jag fick ingen otur. snarare lite tur, haha. Fick Muy Bien i spanska (alltså typ vg ) och på matteprovet fick jag 22/25 på:) så det e ja glad för ;P

sen hade ja typ bästa träningen på länge, vi behövde inte simma någonting knappt, bara göra starter och vändningar, så därför behövde varken olof eller emil ( mina tränare ) inte klaga på mig för en gångs skull. hahah, långa fjärilssimssträckor är inte min grej.
ja hade ätit massa socker innan så halva träningen var jag hel flummig xD

idag har ja sovit, och vart på vildmarksmässan med Malin, www.nagellacks.blogspot.com ;)
de va kul, men förlåt Malin, gud va ja snackar !:D vi skulle klättra uppför en trästocksgrej som kanske var 7 meter, och innan så höll jag på att prata om att jag klättrat jättemycket i träd, i skolan, lala. det har jag  men jag är inte bra på det.
Så när  vi klättrade upp, så kom Malin självklart först;D
men de va jättekul.

nu har ja varit på brorsan, som faktiskt är bäst ! vi har busat.


förresten så är det ju Mello ikväll, halva sverige kommer titta, kanske du också ?
Jag tror på Agnes eller EMD
vem tror ni på ?


pusss


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men okej du kanske sa att du va en klätter apa men du sa inte att du va bäst absolut inte. Jag lovar. :) <3. Kul det va!! :)

2009-03-14 @ 18:56:45
URL: http://nagellacks.blogspot.com
Postat av: marie

Jag gillade oxå agnes :)

2009-03-18 @ 19:34:56
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0