Låtlistor ,

Frida stack vi 10, hon skulle på båtmässan.
vi vaknade ändå 07.15 haha, ja har sömnproblem xD

nu har ja lyssnat på musik, tänkte dela med mig av mina låtlistor,



Men va tycks ? Bara The Kooks ! haha


haha, Mars låtlistan, den börjar fyllas på.


oj, det har redan gått 1 timme sen ja börja skriva, hahaha.
ja pratade med Lollo på msn, hon har blogspot.com , och det är mycket enklare, så jag ska prova på det också, min nya blogg heter www.looveangelmusicbaby.blogspot.com

nu ska ja till Sickla, ja ska gå på bio med mamma, lillebror, Carro, Ebba & Ellen på Bedtime Stories. Lite skillnad från Män som hatar kvinnor ;)

puss


 

Kommentarer
Postat av: fridis p.

Hejhej! Tyckte du om "Bedtime stories"??? När jag såg den, så tyckte jag om den jätte mycket<3<3<3 Hoppas att du tyckte om den!!!!! kramkram<3<3<3

2009-03-11 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0