sjuk, sjuk, sjuk !

hej alla underbara !  idag är jag sjuk, jag har jättehög feber och dagen har än så länge har tillbringats i sängen med en hög tidningar ( tack Johanna )  och minidatorn !:)
jag gick 10 minuter på träningen igår, sen sa det stopp :D
i torsdags fixade jag indienjobb, på dieselverkstadens bibliotek. det ska bli kul, jag känner ju nästan personalen där, haha.
nu ska jag gå ut på en promenad, sen får vi se om febern släpper. Jag hoppas på det !

and this translation is for my friend Dora, that comes from Australia :)

Hello all wonderful people! I´m sick today, I have very high fever, and I´ve spended the day so far in the bed, with some magazines ( Thanks Johanna ! ) and the mini computer !:)
I was on the training 10 minutes yesterday, then it said stop :D
At thursday I fixed my Indiajob, on a Library called Dieselverkstaden. I am excited, I almost know the staff there, haha.
Now i´m going outside for a walk, then i´ll see if I feel better. I hope so !

Inte super översättning, men jag går ju trots allt barai 7an;)
not a super translation, but I am just going in 7th grade ;)


puss !<3
kisses !<3





Kommentarer
Postat av: claudia

Krya på dig pållan! <3

2009-03-28 @ 23:43:28
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0