Onsdag & utmattad , hahaah <3

hej, jag hade skrivit ett super långt inlägg, men det raderades och ja orkar inte skriva om:(

Men idag har ja varit på Gustavsbergsbadet med Sara, Frida & Nike. Det va superkul, dom e faktiskt världens snällaste tycker jag, det va jättekul.

Resten av kvällen har ja fixat på datorn & ätit mat, hälsotallrik med Quinoa, soya & vitlöksmarinerad kyckling med Sallad med spenat, melon och paprika. mami wants to change my lifestyle ?;) (a)

tills alldeles nyss chattade jag med ca 7 st, och asso ni läsare kanske e vana med sånt, men ja hinner inte med,haah !¨

ja har en ganska kul msn konverstation, men dator goes cp, så den lägger ja nog ut imorn.

nu ska ja fortsätta chatta med Frida P !

så darlings, ha e bra kväll.

puss

 

Kommentarer
Postat av: fridis p.

Yesssss! Du nämne mitt namn:Phihihhihihi kramkram<3<3

2009-03-06 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0