Shake, shake, shake, shake, shake it ! - Metro Station

 Hej! Innan träningen idag, var jag med Malin www.nagellacks.blogspot.com i Sickla & hade kul ;P
Jag köpte en randig tröja, från Monki. vad tycker ni ? :)
köpte även en skiva till pappa,  Han fyller ju år snart.



såhär såg den ut. Imorn ska ja nog ha den med jättekorta shorts & tights, vi få se ;P

Den här gulliga anteckningsboken fick ja med när ja köpte tröjan !

Sen hade jag träning, vi simmade mycket. det var normalt ? inte speciellt kul.
Men innan träningen satt ja typ & småprata med seffo / stefano , han trodde seriöst att jag var en hästtjej ! hahahaah va ja garva, jag har typ inte varit i ett stall sen ja va 3 år:S

förut frågade jag sara om vi kunde skolka imorn, för ja vill inte till skolan & ha jävla so-prov .





tydligen så är det min tv-kväll så ja får väl ta & dra.

20.00- 20-50 90210
20.50 - 21.50 Secret Life Of American Teenager

21.55 - ? Ballar av stål



kanske inte pallar ? ja har ju ändå prov imorn xD

puss



 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skit snygg <3 Passar dig :)

2009-03-23 @ 21:59:43
URL: http://nagellacks.blogspot.com
Postat av: linda

Sjukt fin heater ! :) <33

2009-03-24 @ 16:24:36
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0