run, run ,run !

ciao !
min dag blev bra, bara så väldans trött efter minimarathon. vi kom till östermalms ip runt halv två, sedan anmälde vi oss, fick i oss lite energi, sedan gick min start 14.20 .
jag sprang på 10 minuter och 49 sekunder ( alltså två sekunder bättre än brorsan, och 9 sekunder sämre än sara (;  ), vilket jag är ganska nöjd för, eftersom det var min första gång. Jag kom på plats 89 av 164 i min grupp , "tjej - 96 or "


sen hängde ja med hem till sara en stund, vi gick ner till maxi och handlade godis, vi skulle typ badat i långan, men sen blev klockan 5 väldigt snabbt och jag skulle till släkten och fira mors dag :) när jag väl var där, busade jag med mina kusiner, käkade massa jordgubbar och sprang en liten runda runt sickla.

snacka om att jag har energi idag, thihi !


nu: Eclipse ! <33'


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0