goodmorning sunshines ! ♥

morsning korsning söta, ( eller om ni är vakna vid den här tiden , haha )
jag har varit uppe sen nio, jag har bakat nötkakor, hoppat en del på studsmattan, läst Ljudet av ditt hjärta och bara njutit i solen.

Om ungefär en timme, då ska jag till Sara i storängen, sen åker vi in till Östermalms IP och springer minimaran! Jag springer dock 20 minuter innan Sara, eftersom jag är ett år yngre !^^ Jag är så nervös, jag hatar att springa tävlingar. Det är nästan enklare för mig att springa i ballerinas i skolan själv än med joggingskor mot andra !

ha en skön dag i det supervarma vädret !


Nötkakor:

blanda

1 dl farinsocker

100 g margarin

1 tsk vaniljsocker
1 ägg

1 tsk bakpulver

2 dl vetemjöl

tillsätt sedan 100 g hackade nötter, te.x hasselnötter eller paranötter.

klicka upp 1 msk stora klickar på bakplåtspapper. grädda i ugnen i 200 grader, 10 minuter.
mums !



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0