i am happy, full of energy and ready for boring monday !

IDAG:
hej hopp,
har ni haft en bra dag ? (:
helg är grymt skönt ju !

idag har ja varit på gymmet, sen var jag i sickla och köpte en adidaströja scrolla ner för bild (: och varit hos Malin.

hade jättekul, hoppade massa studsmatta och spelade ett kul spel !



malin

jag
 

och så en video, tagen på studsmattan, jag filmar.
första gången jag videobloggar, så vad tycker ni ?(:


NU:


Gossip Girl & choklad (a)

IMORN: är helgen slut ! njut i det sista (;


puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha de va kul :D Asså jag kan inte ha något ljud nu i skolan så jag undrar om de va filmen jag sa: This is only for your eyes...



Kram <3

2009-05-04 @ 10:04:54
URL: http://greenlipstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0