if you got the mooooneey - jamie t.

Ny favvolåt på spotify, grymt bra är den !

Inget blogginlägg igår, jag hade skola, och sedan världens bästa träning med typ världens bästa tränare, och så jag fick höra underbara saker av en person, thihi.

sedan sov jag hos mamma, käkade massa bananchips och kollat på bra film.

idag hade vi sovmorgon till 11.20, ljuspunkten i skolan , var när jag innan SO:n, fick höra att Isabelle, alltså min bästa vän sedan 11 år tillbaka, ska börja i nya 7A. Överlycklig vi kommer kunna ses så mycket mer<3

Efter skolan gick jag med sara m.fl till forum, sedan stack jag och sara till sickla. hittade ett fint linne. Vad tycker ni ?(:


ignorera gärna min Erik Segerstedt poster, den är två år gammal !

sen har det ju varit så härligt väder idag, håller ni inte med ?

kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0