settle for a draw - arctic monkeys


så här ser jag ut @ the moment, haha.

Hej snyggningar. än så länge har jag haft en härlig dag, det är såååå varmt !!
har vart med Milana en stund i forum, sen stack jag och handlade kaksmet på maxi, träffade Frida, hängde med henne till forum. hahah, hon kommer att få vara ensam med killarna idag på träningen, varken Ebba eller jag orkade.
nu har jag bakat  och snart blir det middag ! efter det ska jag nog träffa Frida igen.

bildbomb från dagen kommer senare, nu är jag för trött.

puss !

Kommentarer
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar: tack för din röst :] <3 jaa, det gör jag ^^

2009-05-29 @ 22:40:24
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Fridis

Jag blev inte ensam! Sofia och Paulina kom också=)! Jag behövde inte vara ensam=)

2009-06-02 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0