det är ni som får mig att le,,

hej söta !

den är redan onsdag ! dom senaste dagarna har gått väldigt snabbt, liksom bara två dagar kvar i skolan !

både igår & idag har jag varit i forum, med malin & sara och idag sara, frida & alexandra !

idag har vi har kollat massa kläder, och jag köpte en svart / blå tygväska med ett peace tecken. Me likie :)
sara & frida köpte blomhårspännen, och alla köpte glass, mums (:

har kollat lite skolavslutningskläder, ååååh, det är så himla svårt !!
det blir nog att kolla mer i helgen ;)

imorn blir det Skansen, med klassen, några nior + massa portugiser och fransmän.  det lär nog bli ganska galet, för jag kan inte ett skit franska eller portugisiska. haha !

pusshej


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha säg inget som låter som je teme. Då kommer dom tycka du e konstig. Eller så säger du så och skrattar som f*n! De betyder: ... Jag älskar dig. Jag ska behålla den gammla du vet och så köpte jag en idag som va förkort utan något under så jag ska ha den i morron i skolan me leggings.



Kramar <3 <3

2009-05-13 @ 22:57:38
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Cika

Nu börjar börjar jag att blogga på cika.blogg.se, häng med redan från början och följ mina dagliga uppdateringar om allt som rör en tonårings vardag. Skönhet, kärlek, shopping, vänner, sex, vardagsfunderingar, skönhetsideal och mycket mer.



/cika

2009-05-13 @ 23:21:53
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0