--

Hej !
hoppas ni mår bra,  för jag mår superbra :D



igår så hade jag bäääääästa träningen på länge, vi simmade runt 1200 meter sammanlagt. innan dess var jag med sara och frida. vi gick till forum där vi träffade massa folk på konsum :D
sen tog frida bussen hem så jag o sara gick hem till henne, sen maxi och köpte massa choklad, plopp, kinapuff, och toffifee <3 och sara provtränade på simningen ! hon var jättebra (:

efter träningen tog ja bussen till city, sen åkte jag hem till Ön.
Nu är jag här, och än så länge har jag bara käkat frukost och sprungit.


helgen kommer vara fullt upp, vi ses !

kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Angela D

Hej,kolla in min blogg och ställ gärna nån fråga!

2009-05-09 @ 14:21:24
URL: http://aangelas.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej Pållan! Ska du också med till skansen imorrn? Det visste jag inte. Jag ska följa med för att jag är från Portugal och så ^^. Men jag trodde det bara skulle vara några som skulle följa med... ;O

Sv: Du är så gullig och snäll Pållan, tack ;) <3

2009-05-13 @ 20:17:57
URL: http://smultronflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0