and we don´t care about the young folks ..- peter, bjorn & john !

Hej söta människor !

sisådär uppdatering, men igår var jag me Malin på stan, letade skolavslutningsklänning, hittade ingen.svårt svårt svårt !
jag kom hem med ett par gympaskor, och ett silvrigt hårband från american apparel istället!

Sen slaggade jag hos Issa, vi kollade på Twilight, läste Twilight, spelade spel och flummade en hel del på hennes studsmatta. hahaha, hela hästhagen hörde nog när jag, issa och oscar sjöng melodifestivalsmedley, haha .)
förresten så fick jag låna Ljudet av ditt hjärta så alldeles strax ska jag fortsätta läsa!

kom hem vid 6, sprang ut på en joggingrunda. Nästa helg ska jag springa minimarathon med sara, så det så ! thihi :)

blomman åkte ur robinsson, förfärligt tråkigt^^ jag som hejat på han och anna sen starten :)


puss !

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men du har ju Anna kvar :D

Du MÅSTE ha silver bandet i skolan!!



puss

Malin

2009-05-24 @ 09:21:30
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Japp det är Coldplay :D JAg tycker att låten är så fin <3



Puss

2009-05-24 @ 10:24:07
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Fridis

Ljudet av ditt hjärta är SKIT bra<3<3<3<3<3<3 Ses imorgon på simningen=)

2009-05-24 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0